perasaan bukan2...

ko rase ade x manusia cm junpyo...???lelaki yg cm dye...
sowang yg penyayang....ade ke x ek???yang sanggup wat ape je untuk wanita yg disayangi...ade ke hahhhh???mcm x de...mcm ade....korang rase cm ne....kalo aku dpt,awal2 aku reject...yelah..dye baik,kite nie??cm hntu perangai...ade haty nk dpt laki ebaik junpyo..kalo one day..aku jumpe sowang laki yg care sgt pasal aku..aku nk panggil dye JP...hehe...kalo aku jumpe lah...kao xjumpe..aku simpan je name ue...sampai maty..bukan susah pun...dlm story mengenai haty....aku manusia yg paling kurang berckp mengenainya...bukn ape..aku sendiri x pasti dgn perasaan sendiri...hahaha..manusia yang teruk...aku ni kuat sgt berangan..sampai kgkdg..ak memikirkan akibat yg x mungkin berlaku pade aku n mule merisakan nye..wakaka...aku sendiri yg kaget lepas ue...disebbkan aku selalu mcm ue...erm..ku buat pilihan untuk...jadik budak paling riang kat mane aje...ngan kawan2...ngan sahabat aku...ngan cikgu kat seklah...suasne terbai..bile kite dpt menghiburka haty org sekeliling kite...rase puas...haaaaa..=)..moga hidup kite disinari bahagia...kite  boleyh jangke ape yg berlaku pade kit..tapi kite boleyh berharap agar semua yg bakal berlaku semuanye yg baik...hehe...hidup seronok mnjanjikn sebuah kebahagiaan yang hakiki.kan kawan-kawan..??doakan aku sering berjaya lah kawan-kawn...harapan menggunung tinggi ni..harap dapat pergi ke luar negara...nak sangat pergi...hehehe..siapalah yang berani bawa aku ni...ada yg kena sembelih pulak dengan aku kat overseas nanti..wakakaka...lantak lah...janji...dh dpt jejakkan kaki..hehe...moga hidup wawa gembira selalu...wawa!!!weyh...cerialahhh!!!!!!hahahahahahahahahaaaaaa......=)

No comments:

Post a Comment