haaaaa,,hary ketiga exam...sejarah!

salam..hyep2!!dah lame x update binatang ni haaa..pekabo pare pembace sume...haha,skunk nie..aq ngan exam spm..huuuuhhh...bunyi cm berdebo je kan..hehe,x delah....so far alhamdulillah..ok aje...ni aku nk story pasal paper sejarah yg buat aku senyum sampai ke telinga bersambung ke otak....hahahhahaha...aku bersyukur sgt berkat aku bace,aku solat duha,tuhan buke hidayah, pintu rezeki pade aku...sng ckp,sape yg bace skema jawapan trial kelantan ngan p,pinang..mmg boleyh jawab sgt untuk paper 2 laa....paper 1 susah sikit...budak pandai dlm sekolah aku sume mmg ckp mcm ue termasuk lah aku...so far sume nye ok..seimbang..spm nie pun paper dye aras sederhana jew..mesti ramau kawan aku yg leyh jawab kan....x sabar nk buat math esok..paper kegemaran aku ue..hahahhaha...then.agama plak...haha,bebetul x sabo..sume yg keluar dewan tadi mmg sumenye senyum lebar lah...alhamdulillah lah!!!hehe..x tau nk ckp ape agi...aku bersyukur sgt....Allah bebetul memberi rezeki kepade aku...aku pun buat dengan baik sekali....bersyukur sbb semu yang aku bace kuar,n soalan bnyk yg mudah...harap,esok2..fizik chemy sume mcm ue...hehe...admath sekali...takut sgt...buat yg terbaik jelahkan...hehe..=)dah2,hary nie nk relax sikit..math dah study semlm....so...hary nie..kite godeh internet plak ye...hahahahhahaa.....semoga berjaya iman najjwa!!doakan sye ye..eheheheh..

No comments:

Post a Comment