semalam kisah bermaya..

semalam sebuah kisah,
kisah yang tak mampu aku ulangi banyak kali,
cukuplah sekali aku laluinya,
perasaan kemenangan yang tak mampu aku bendung,
bangga yang tak mampu aku sembunyikan lagi,

satu rasa yang setiap player tahu...
kemenangan tu satu hasil usaha,
hasil usaha semua yang tidak berbelah bagi,
menjadi tanda semangat..
tanda semangat yang takkan padam sampai bila bila..

sekarang aku mula rasa kosong
tanpa sebarang latihan..
walaupun penat dimamah tenaga yang semakin berkurangan
namun semuanya tetap gigih berusaha hingga ke garisan penamat

terima kasih atas kepercayaan yang diberikan,
terima kasih atas perutusan dan amanah yang diberi,
terima kasih Abg Aimi, snare line, cymbal line, bass line, cgian, pit line and tom player.
i just cant imagine without you in the line..

perasaan yang tak mungkin aku ucapkan banyak kali
cume syukur yang tidak terhingga buat semua yang membantu
terima kasih ya Allah.. kurniaan kau yang tak ternilai..

No comments:

Post a Comment