Istanbul aku dtg!


Salam, ok.. guys...This is a real crazy okay when we have to update our blog in the middle of the night..sound very crazy but THIS is what am I going to do now.


aku baru je balik dari pergi menonton wayang dengan akak aku and sepupu aku. wayang tgh mlm....superb! cerita yang aku tonton ialah,, ISTANBUL, AKU DATANG!!  first impression about this film is..superb! really wanna watch it. mase ue aku ngk trailer jew...mcm best.....sbb actoress favourite aku belakon... hehe.. and selesai sudah hajat aku.. wakakaka... nak mampos betullah aku nie.. nulis tgh2 mlam..orang bergasak tido..aku duk update kejadah yang aku leyh buat entah bile nie.. tapi disebabkan, diari aku tgh kehabisan halaman. so, baik aku update blog aku ni kan. lagipun dah lama sgt aku berkampung dari sentuh lappy nie.. ok done..citer ringkas aku..masuk bab ni betul2..bab ape? bab ni lah! istanbul aku datang.=)



ok beb, aku ckp ngan kau, citer ni sweeeeettt sangat sampai beratur2 semut nk nonton citer nie. hehe..cam nk cubit2 pipi Lisa Surihani yang kiut miut ue.. hahaha.. betul! sweet sgt..kalo sape yang teringin susasane sweet cm ni... erm....tonton lah...(tapi aku ada haramkan seko budak dari tonton filem nie, sbb nyer...hehe adelah) Lisa Surihani yang comel nak mati dgn tingkah anak2 dye yang sgt cute dan comel, lagi manja.. Beto Qusyairi yang nampak cool dan sangat selamba buat citer ni sgt seronok ditonton kalo kite nk something yang boleh mereleasekan tension, twenty-sion, thirty-sion,...sume lah...hundred-sion pun boleyh..hehehe.. saje wat lawak bodo kat sini... yang penting , bintang aku untuk movie nie. 4  BINTANG!... kenapa 4 jew? weyh.. suke haty aku lah nk bagi berapa pun..lagipun, citer ni romantik... superb memang superb!! okay lah tu 4 bintang.. ingat senang ke nk dapat 4 bintang dari aku.. dah lah aku ni jarang ngk iter loving2 nie.. bnyk ngk citer perang2 jew.. hehhe..so...jgn lah marah ea.. hehhe..

watak Dian dalam citer sgt2 memberi aku satu inspirasi dan idea yang baik untuk diri aku sendiri. aku meletakkan aku dalam watak Dian untuk cerita tu.. huhu.. sangat seronok.. dye yang sgt cute..membawa watak yang sangat spontan dan comel..tingkah laku dye sngt x disangka dan juga boleyh membantai gelak mkn hari wooo.. so, erm... trylah ngk...(aku mmg minat si lisa ni sbb dye sgt2 comel)..watak dian yang cute dan sngt berani ue buat kesah tu lagi sweet dan sgt romantik... haaaaaaa... (errr...asal aku jiwang tahap dewa dilautan nie? my God!) haha..Beto plak, bersifat pelindung dan sangat menghormati perempuan.. sukenye.... hehehe... sifat2 protective yang semua perempuan mahukan dalam diri dyowang...haaa.. kan bagus kalo ade lelaki mcm ni yang nyata terlihat.. xdelah kami, warga wanita..mencari-cari..tol x? hahaha.. kesengalan aku timbul... weng weng weng!!!.hahhaa...

apa yang aku nk ulas kat sini, erm... reason kepada beberapa student kat overseas...huhu... overseas boleyh buat seseorang berubah tau.. hehe..sama ada baik taupun buruk...

dalam citer ni dian yang mempunyai seorang kekasih bernama Azad, yang menuntut di istanbul dan bidang medic. Azad ni ada gf lain, sbb nye dye ade gf lain, kebosanan dye terhadap hidup dye yang sensowang. lepas ue, dye x de sape2 yang bley guide dye .. sbb ue dye berubah dan menjalinkan hubungan dengan satu lagi perempuan turki..kesian dian nie...tahan sabar je dye... uhuhuh..kesian2...dlm panggung tadi..sumenye cm sedeyh je... huhuhu...scene plaeng menggamit jiwa lah ue.. hahaha..agaknya ..well..aku kan heratless.. so jgn tanye lah k...

Azad plak jenis ckp lepas...huhuhu..kesian dian kene jalang dari azad... nk wat cm ne kan bile BF kutuk diri sendiri mcm ue...sedeyh2.. huhu.. jgn lah kalo aku ade bf, dapat bf mcm ue, xpercaya kan aq.. yelah..mane tahukan kalo ade rezki aku keluar negara..dan aku menerima naseb yang same cm dian.. tinggal serumah dgn lelaki yang dye x kenal dan menjadi mangse keadaan.. huhuhu... harap xdelah aku kene maki mcm ue.. huhuhu..sedeyh2... xpewlah.. I wish aku dpt g overseas nanti. amin... huhuhu..korang...errdoakan aku succes selalu ea... hehe..

well.. the end.. aku rase, aku kene touch up lagi entry kali ni.and beri pengisian yang paling baik sekali but..mlm pun dh hening... sooo....baik aku biarkan bdn aku rehat kejap..lagipun..senak hari ni.alan jauh...jauh ke? kluang jew.hehhe.....penat2... so guys... see you then...daaaaaa.. hehe..wink2!

salam sayang,
Iman Najjwa


No comments:

Post a Comment