seminar spm skor A di UTHM

hye2...aku nk story pasal pengalaman aku selama satu hary suntuk nie...hary ni aku ade kem kat bp..hehe..uthm..ade kem skor A...untuk candidates spm..aku rase seronok sgt..aku org first yang dtg..semngt betul an..awek pun pergi jugaklah..kami kan sekelas..aku mmg baik dgn dye...aku dtg awal..dye dtg dgn bas...hehe...hary nie modul yang aku dpt ialah modul bm,bi, fizik..alhamdulillah sumenye ok n sangt membantu aku yang lemah nie...terutamanya...fizik..cikgu bebetul bagus walopun ade sedikt diskriminasi....peduli ape aku..aq mal nk ngadap manusia cm nie aku..aku just harap kan yang terbaik je ..aku nk ilmu dye je...ok then...kami start dgn modul bm....cikgu bm ue name nye cikgu zanariah..dye cikgu bm sekolah sains johor...mmg berbakat dan sgt berksen pnagajarn nye....tapi bahase yang dye gunakan agak tgi...tapi aku maseh lagi paham..kesuruhan untuk modul bm amatlah baik...itu je yang aku nk ckp...untuk modul bi plak..aku rase tol2 respect dgn cikgu rahimah ue...orgnye relax je...tapi bahase ingagreis dye...huuuuuhhh..aku bangge betul bile anak melayu mampu berbahase asing..aku suke betul dye bercakap..truly aku phm..even dye ckp laju...mmg salute lah..sbb x sangke...giler kentang lah..auku suke giler kot...dgn cikgu ue dah lah baik....bahse pun sopan je..dye kate ank dye pun amek spm jugak tahun nie.....aku yakin anak dye mesti terer english..you know what....when we are in that class...we just tune our chanel...turn to UK style...giler auto...mcm x sang ke sikit...tetiba je akan ckp bi...aku rase..hish..giler mempengaruhi....dye punye care penyampaian mmg terbaik..aku sokong betul..bangga r...suke gile raku..kalo diberi peluang untuk bercakap..aku rase sungguh bertuah..sbb dridulu agi aku mmg suke bi....giler x sangke yang cikgu ue ckp sehebat mcm ue...u knoew what..i really excited towards the teacher...she was the one who i want to take as my idole...she just give some of spirit to choose tesol as my coures in ipg..i really want to learn....the kind of the story reallu a good one...she also one of the exam question panel...gilar x bangge aku....passage dye pernah kuar tahun 2008...x sngke an...aku harap sgt dpt jadi cikgu bahase inggeris cm dye....giler sokong!!hem...masuk bab fizik plak....cikgu yang mnegejar fizik nie.ialah cikgu yang mnegejar cikgu fizik aku....dye pun hebat jugak...aku salute betull..care dye study puna ku rase terbaik..buat aku lebeyh phm...tapi aku kenelah bace notes dye...supaya aku lagi cepat paham..n maju dlm bidang yang kuasenye terletak pade biologi...hehe..x kesah lah..xm aku kesah pak.....bgus betul....moga hal2 mcm nie  berlaku agi...modul mcm ni perlu dikekalkan..supaya hary yang lebeyh baik dtg untuk kite...amin~

No comments:

Post a Comment