huuuuhhhhh...

waktu semakin beredar..aku maseh dgn jalan aku untuk menghadapi hidup ku sendiri....alhamdulillah..tenang jiwa ku buat mase sekarang....sumenye mampu bersame ku..dn same support aku....spm makin aku nmpak...walopun dah x jauh...tapi prepareation aku maseh lagi kurang....hem...risau ney pade chemist n fizik....aku nk kalahkan sume pesaing aku..aku kene pastikan impian aku untuk spm kali nie walopun tanpe DYE disisi aku...aku mampu buat dgr kadar lebeyh baik agi..aku mesti buat yang terbaik..sbb peluang mc nie hanye dtg sekali j...xkan lah aku nk sia-siakan nye..aku mesti buat sehabes baik yang aku mampu....huhuhuhuhu...harap sgt keajaiban dtg pade aku...sume nie penting untuk aku n mase depan aku...aku dah korban hampir sume bend eyang aku suke..tapi kalo aku x dpt jugak ape yg sepatutnye..mmg x ptutlah......aku matikan haty aku,aku delete hibo aku yg suke membace nie..aku kurangkan dgr lagu...aku rajin stay kat sekolah.....harap sume yang  buat nie berbalaoi...aku x nk malukan ayah ngan umi....sian mereka...aku kenelah buat sehabes baik yang aku mampu....spm aku trial nie..nmpk cm teruk je.....tapi x pew..ni sume....smapi sini je..next time..xde lagi kesedihan...aku bebetul x ready untuk exam kali nie..tapi untuk spm..aku akan buat yang paling hebat pernah aku buat...aku x mau ckp je kat sini..aku nk tunjukkan kat sume nye...aku x nka agi duk dlm mimpi...aku mesti grab sume yang aku nk lepas spm ni...antarenye ialah:

  • result spm aku yg gempak
  • hobi aku semula..
  • mase dgn kawan2 aku..
  • bf aku semula....
aku x kire....aku mesti dptkan sume nie....niat aku stu...iaitu untuk membanggakan ayah n umi....especially ayah..sbb ayah banyk korban harta n tenaga dgn aku...
-hanatq aku g sekolah yang jauh 14 km..(dah itu jesekolah yg dekat)
-hantaq aku g koir...(sbb dye tahu aku suke job aku kat sekolah)
-belikan aku gitar(even gune duit aku)....
-belikan syur suwo umi masak syur(sbb dye tahu aku suke mkn syur)
-belikan aku kasut(sbb dye tahu aku x suke kai selipar)
-x marah aku on9(sbb dye tahu aku on9 waktu cuti je)
-belikan ink printer(sbb dye tahu aku nk print out soalan percubaan)

10 A mesti aku dpt!!!!mesti...aku kene berusahaa....
Ya Allah..kau berikanlah kejayaan kepade hamba mu ini!!~amin~

No comments:

Post a Comment