pening!!

nk ckp sikit...laki ni mmg player ke???aku dah bosan dgn sikap manusia yang mcm nie...agaknye dyowang ingt pompuan nie ntuk dipermainkan ye..hem..apelah....ape yg suke sgt bile dpt mainkan haty pompuan nie..naseb baik he just my past n my long story n x mugkin aku akan kembali kepade dye..hahaha..plezzzzlah..aku x mungkin menerima kau lm hidup aku sbb hanya stu yang aku tgu..iaitu DYE...hem...nampak sgt sifat player lelaki...hem.dpen ckp lain..belkgckp lain...aku x phmlah....bagus sgt ke dye untuk meletakkan harapan pade pompuan...kalo nk in ngan aku..plez lah..kem slm..bende nie x kan terjadi ye..ahahhaa..bnyk lagi mission yang aku leyh buat dari menunggu jawapan yang ntah hape2...halo..aku hapy hidup sowang kot..nk hidup ngan kowang yg lom tentu jdi milik aku wat ape...you just a tourist who come into my village..nothing more...along the day..he will go out...n i just could stay there till time take me to another way..hahhaa...be feeling in you..the answer just can be no!..hahaha....you just my past ok...

No comments:

Post a Comment