aku mimpi dua kali...org yg sama...ape maksudnye...?

huhuhu..hary ue aku dpt mimpi lagi...org yg sama..watak yg sama..hujan..huhuhu...tapi mereka yg aku mimpi..bukan lah mereka yg aku nanti...huhuhu..nk ckp mcm mane ek??hemm...gini lah aku citer....

mimpi kedua aku ni...berlaku dekat satu sekolah...aku dgn hujan...satu sekolah....kami pakai baju warne oren...n tunggu dekat tepi court basket ball..hujan main basket ball...aku duk kat tepi ue...hujan dengan kawan2 dye...aku pulak sensowang je..aku memegang sebotol air minuman yg belum dibuka...hujan pun ade botol air jugak..tapi dye dah bocorkan bahagian atas botol tue...lepas ue...dye simbah aku dgn air ue..dh mcm air pancut..bukan setkat dye sowang..kawan2 dye pun join sekaki..habes basah aku....aku pun dgn senang haty mengepit kepala hujan dekat kelengkang aku..n simbah dye dgn botol air aku..sampai habes...tapi x sempat habes agi...dye dah angkat aku ke atas...aku dh nk jatuh....tapi cepat2 dye sambut aku semula...aku masih lagi tercegat depan dye..sbb dye maseh peluk aku...huhuhuhu...x lame lepas ue..aku rase nk jatuh sbb rupenye aku berdiri sebelah longkang....dye peluk aku sekali lagi...n bawa aku ke lantai sebelah lagi....aku bebetul terkejut...

aku terus tersentak lepas dpt mimpi ue...bebetul mengejutkan aku..berpeluh-peluh...kenapa lain yg aku dpt....mimpi untuk org berkenaan..x penah dpt....tapi budak hujan nie...dah dua kali....lepas ni ape pulak ye???

2 comments: