idea cepat lah dtg!!

seronoknya hari ni...akhirnya emel yang amat ku tunggu dibalas juga...hehehe...dari pihak komentar PTS...alhamdulillah...niat nk hantar novel ue...masih agi ade...tgklah nanti..mcm mane pengubah suaian dlm novel ue nanti..citer x panjang...tapi insyaallah...sbb ni first time idea aku dtg mencurah....bukan aku terer sgt menulis...cume jari yg suke menaip nie yang nak tgn ni keluarkan satu hasil dunia...hehe...x sangka..alhamdulillah...

tapi skunk ni...aku tgh nk buat satu cerpen..aku pun x tau..nk sambung as novel atau cerpen je...huhuhu....pasal mimpi je ni....tapi..aku rase mimpi ue menarik sgt.......hemmm...watak dlm mimpi ue...aku dgn yakuza...tapi bile nk realisasikan nye...x kan nak guna aku lagi an...novel pertama aku...aku dh gune aku....kawan baik aku....sume nye....takkan nk gune bende yg sama jugak....x fair n sesuai lah...hehehhe.....

apa yg sesuai ye???hemmmmdlm mencari..sape nk bagi idea...jom kongsi2!!!

No comments:

Post a Comment