bile ayam nk bertelur...

jujur bile membuktikan perasaan...???aku jujur ke terhadap diri aku...? diri org lain? apa perasaan dye? aku ni manusia jenis apelah agaknya.. atau sebenarnye..aku je yg suke sesakkan diri aku dgn sume bende nie...? apelah bodo sgt aku nie....letakkan akal dihadapan perasaan iman najjwa...rasional....huhu..masalahnye aku x leyh nak rasional...cm nelah aku nk face bende nie akan dtg...

pada sesape yg pernah terniat untuk ade perasaan dgn aku..aku mohon....tolong simpan aje perasaan ue n kalo boleyh buang jauh-jauh...aku x rase pape..ko pun x rase pape..itu lagi baik..masalah x kan timbul....aku x cukup kuat nk tanggung sume nie...dgn dye yg menunggu...dye lagi satu...payah...ape kene lah aku nie..bnyk sgt bace novel atau...mmg aku yg ungkit perkara nie...huh..mampos je...kawan2 aku ckp...stay pade haty yg dah kau miliki....ade yg ckp..tinggalkan 2 2...n pilih yg lain...ade plak yg ckp...yg lame lebyh berpengalaman....aku jadi gile pkkan hal nie...bilelah mimpi ngeri nie nk abes....bile....kdg2 sampai aku pk..

aku ni dah kire manusia wajib kahwen sbb perasaan tak terhandle..kalo ikut hukum islam...mmg x leyh bla nie....tapi aku muda agi kot..x mau aku...mase depan pun x nampk agi...cinta itu gerak bahasa badan....kata-kata mmg tak terluah..tapi gerak gaya badan..org boleyh tahu semuanya..-kata2 dr fazli...hem,....aku masih budak lagi..x cukup mtg nk pkkan hal nie..biarlah yg singgah berlalu pergi...yang dtg bertandang hary...huhuhu...

2 comments:

  1. caya kau ckp....aku naik gile nie....ko nie.....

    ReplyDelete