bile manusia mcm aku ade perasaan..

huhu....masuk bab feeling kali ni..aku bukan jenis yang suke mention bende privasi kat sini...tapi dah terlajak tgh feel ni...lantak lah ek,,,.huhu....aku rindu sgt kat dye...huhu...x tau lagi nak ckp mcm mane agi...hati ni rase risau aje kat dya..rindu..jgn citer lah..padehal baru isnin lepas mesej-mesej dgn dye...tapi entahlah...bile sendiri cm ni..mengajar aku untuk lebeyh sabar dgn ape yg jadik ni..

huhu...dah lah jauh...x jumpe dah 2 tahun..huh...ntahlah..aku pk bukan2...dye off phone..kenapa? dye x balas mesej..dye kene ape?..cm2 aku pk..huhuhu..neg aje...kgkdg ade juga terpk yg dye sebenarnya dah terpaut pade budak sane..tapi apelah hak aku nak halang dye untuk melakukan sebegitukan..huhu..hak dye pun dye nak menduakan aku ke ape..lagi pun aku mmg x nak dye rase sunyi..at least kalo ade yg teman..dye x bosan..walopun dye akan mule melupai aku,..tapi asal dye happy...aku x kesah pun..=)

tapi kat sini..hari ni..aku bukan nk mention tentang ape yg aku redha kan..aku just nk bgtw ape yg aku tgu x sampai2 agi..aku rindu dye sgt2..tahap dewa dah nie..boleh gile melalak mcm ni...warghhhh!! rindunya dekat dye..huhuhuhu...ape lah yang aku boleh buat sekarang ni...

tadi pagi aku busy melukis....mewarna mural..sampai tak perasan ade mesej dri dye..second mesej plak...mase ue ayah ade...topup pun belom agi...ayat mcm merajuk..huhuhuhu...aku boleh gile cm ni..huhuhuhu..rindunya dekat dye....rindu sangat2...minx lah dye baik2 saja..xde pape yg jadi kat dye..huhuhu..risau nye!!

No comments:

Post a Comment