seronok-seronok aje...

waktu-waktu senggang cm ni...org lain sebaya dengan aku sume pergi kerja...aku..hehe...wei....aku x menganggur agi tau..aku skunk ni..amek upah lukis mural..hahhaha...xdelah aku hebat sgt..tapi boleyh lah...lukis mural kat tadika...hehe..ala lukis bende kecik2 jew...oklah untuk aku yg mmg selalu duk umah..n time org memerlukan khidmat melukis cm aku ni..aku wat ajelah...lagipun dibayar an..aku cm x kesah sgt...at least aku x de lah bosan...ade keje. kerja di join venture dgn aliff, chapik, n amran...so xdelah aku gile duk umah sensowang..hehehe....

selain tu jugak...aku ade wat part time promoter free kat fb..hehe...ala..sape2 yg nk promote bende...gtw aku..t aku promote kan..hehe....bnyk jugak aku promote baju..hehe..so far bnyk lah..n dye pun dah mkin bnyk client..bukan sbb aku je promote lah..dye sendiri jadi promoter...hehehe...aku ni sowang je promoter dye..hehe...selain tu gak..aku ni kawasan minx idea dye..n tempat dye komen2 mengomen...hehe...aku just suke bekerja dgn dye..lagipun free an..aku pun x bape kesah sgt..=)

kalo korang nak tahu, aku ni bnyk terima kerja free..n kalo boleyh..aku nk aje buat bende free..aku x bape nk pk kan duit ke hape..janji org puas haty dgn hasil kerja aku..haha...cm mural ue an..aku x kesah pun dye nk bayar ke ape...kalo x bayar pun..aku xde rase pape pun...kalo bayar..rezeki aku lah..hehehe...bukan ape..lagipun aku ni..duk umah aje...then tak pernah melukis mural plak ue..so..aku rase..x perlu harga2 yg tinggi2..hehehe...cukup lah sekadar aku wat bende yg mampu membuatkan org lain tersenyum..hehehe...

entah....mmg aku ni suke cm ue..kalo org tanye...kalo aku rase..aku bende boleyh bagi free...aku bagi jelah...walopun aku ni mata duitan..tapi bila dh melibatkan kerja2 cm ni...aku cm x bape kesah..nak bayar ke x.. hahaha..boleyh mcm ue kan...aku ni x boleyh berniaga lah....mmg habes perniagaan org...wakakakka.. bahaya tahap dewa aku ni..sifat kasihan ue banyak sangat..x boleyh nampak org buat muka kasihan sikit..mula lah nk tolong..hahaha..lembut haty agaknya aku ni..wakakakkaa....*perangai x lembut padahal*..hahhaa.. ala x kesahlah...janji bahagia...

seronok bile buat bende yg mampu memuaskan haty org..hehe...mmg hidup aku  untuk memuaskan haty org...tu jelah yg aku leyh buat aku rase..aku xde ape2 yg nak dibanggakan..aku xde bende yg ni dihulurkan pade masyarakat dlm umur aku 18 tahun ni...so...just hapykan org..buat bende2 yang aku suke...org suke...tu jelah yg aku leyh buat..ape agi yg aku mampu??? ckp sikit..mmg lah aku dh leyh buat bisnes cm kawan aku ue..tapi entah..aku suke buat  bende yg melgakan haty aku...cm..lukis mural ni...dah lame x melukis..hehehe...so...aku pun terima aje pelawaan ni..haha...

lumrahkan manusia suke buat bende yg mereka suke...cm aku..aku suke buat bende cm itulah... tolong org...sambil2 ue...aku buat kerja aku..haha..so skunk ni..aku buat dua kerjalah..tolong bagi idea ..share idea..n lukis mural...tu ajelah..hehehe...aku seronok...aku happy...takdelah aku tension duk umah sensowang an..main2 dgn warne.. ok ape...hehehe...jumpe dunia luar..ok lah...so far hidup aku ok.....hehe....

No comments:

Post a Comment