x suke

aku x taulah ape aku nk post kat sini...aku rase ade bende yg aku nk citer...tapi...aku rase cm kat sini...umum lah plak...hem...ntahlah...ape lah manusia anggap aku sebenarnya...tu je yg aku nk tanya...

aku budak biase...xde ap-apa kelebihan...aku cume hidup atas jalan yg dah lama tersedia untuk aku..itu saja..aku hidup berkawan...aku terase cm aku hilang sorang sahabat yg paling aku syg..hanya kerana perasaan yg x patut hadir dlm diri dye. yang x mampu untuk aku membalasnya...

salah ke aku? sume salah aku ke?ntah lah...x fhm betul....sape aku sebenarnya....aku bukan ade niat nk mainkan perasaan org....lagipun dye sahabat aku..x mungkin bende mcm tu akan berlaku antara kami..kami SAHABAT..aku x mungkin nk hancurkan hubungan yg jelas erat nieyh....hemmmm.....ape yg patut aku buat nie..?

haty aku sudah maklum terisi biarpun aku single...aku x mungkin nk menduakan dye yg setia terhadap aku...x mungkin aku sanggup nk menyakiti haty org yg teramat menyayangi aku...ape lah salah tentang perbuatan aku..aku cume care kat mereka2 saja..care dgn cara yg amat bersesuaian dgn status kami..itu saja...

aku bukan jenis sng ketawe....aku bukan jenis yg ramah dgn org...aku hanya menggunakan terms..
"ORG BAIK DGN AKU, AKU BAIK" N "AKU X KACAU ORG,SO ORG X LEYH KACAU AKU"

itu aje...salah ke...aku xtaulah ape yg aku dh buat..aku x minx perasaan tu sampai...aku sendiri x pernah pikir ianya akan tiba...sampai mampu mumngubah siapa dye warge kesygan aku..huhuuhu....kesiannya aku..huhuhu...

No comments:

Post a Comment