hari paling menakutkan untuk aku yg berumur 18 tahun!

ko tahu......ari ni....aku ade QTI kereta...mase nak g tempat latihan ue..aku bawak sendiri...semuanya oklah..alhamdulillah...

lepas ue kan beb..kul 4 aku dh kene test QTI...pergh..aku x taulah gugup gile haty aku.....melangkah masuk je dlm kereta,..pak cik muka siyes gile....selama ni pun...pak cik yang aja aku ue...siyes jugak..tetapi maseh bolyh diajak berbual..ni tidak..siyes gile..

lepas ue..ape yg aku tanye semua..dye .."manelah saye tahu.."pergh...agilah aku gugup nk mati..aku sabar ajelah....masuk je kereta...bdn rase cm nk pengsan kat dlm kereta ue...huhuhuhuhu..takut!!!..lepas dh mcm ue..aku bawak jelah...aku lupe signal lah...langga double line lah....gile menakutkan lah....lepas tu dye ape agi...mula sesi menegur..dye kate..kalo cm ni..x layak bawak kereta...aku diam je...kat dlm hati ni...nak bermunajat untuk jutaan kalinye (padehal bape butir je sebut..tapi gugup punye pasal).. huhuhuhuh... menakutkan...

aku bawak slow gile...ikot arahan gile part2 bukit ue..sume lepas..tapi bile nk parking.Allahuakbar..,,gugup sungguh...gile gugup...sampai je tempat2 yang aku buat salah...huhuhuhu..rase nak nanges...huhuhu..aku dh nanges x berbunyi dlm kereta ue..berteman kan pak cik yg siyes semcm....menakutkan gile.....pak cik yang selalu ajo aku pun...aku rase ok aje...ini..hish....truly menakutkan....naseb baik x terkencit kat situ...x taulah...mase dtg ue..aku ok je sume..bile part pak cik nie...lutut ketaq kot......

hish......tobat aku...lepas nie..aku nk buat betul2....x kirelah..aku x mau ambil sambil lewa agi..kang kene JPJ betul2 kang...mampos aku kalo gagal...wat malu je aku nie..hish....x mau....sepanjang jalan...pak cik ni cm psiko je...memula suwo aku bace peraturan kat tempat dye nk tick ue....rase takut gile kot....dye selamba badak buat dek aje..aku naik gugup dah ni...huhuhuhuhu..kesian aku..cm berak kapur dlm kereta ue..naseb baik x terberak...kalo x..berkapur dah pakcik ue ...gilelah..cm nelah kawan aku ue leyh lepas sekali test aje...sng nye..aku ni...haish...risau nye!!huhuhuhuhu...cm nelah jpj t.... OMG!!... aku naik nak nanges dlm ue.....aku siap kire lagi..apelah salah aku yang bakal TER buat lepas nie..huhuhuhuhuhu..

No comments:

Post a Comment