buat lagi..kan dah kene.

habeslah aku lepas nie kene nganjing ngan jiha...mampos ek...adoi..cm nelah boleyh tersalah tulis cm ue...adui..aku ingt komen dekat buku tu aje..rupenye dye post fb ke wall aku plak..adoi....haish..mesti nanti dyowang salah fhm..adui.....padehal aku x niat ape2..cume ckp aje..terkenang x bermaksud aku rindu...cume cm ingat2 aje...mampos ek...haduh....mmg matilah aku kene sindir lepas nie..maknenye lepas nie..status dyowang x kan ku usik lagilah..hahahaha....gile bodohnye aku...hish...aku manalah tahu bende ue nak post ke situ..alamak...menyesal plak....aku tulis plak ue..kantoi lah cm ni...kalo yakuza dapat tahu nie.mmg kene goreng lah aku...haish...mati2...lepas nie ..konfirm aku x komen ape-ape dekat blog org...mampos kalo kene mcm nie agi..tobat2...huhuhuhuhuhu...nyesal betullah...huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment