gemuruh jiwa....semangat membara...

bunyi drum......bunyi trompet...bunyi bass...kerincing!!!!...dun dun cheng!!!!!!! dun dun cheng!!!!!

diumumkan ketibaan yang menakutkan tuan encik haji 21 mac bin 2012. pada hari esok bermula pukul 10 pagi. keputusan Spm 2011 akan dikeluarkan untuk pelajar-pelajar yang telah menduduki peperiksaan spm tahun ini. diharapkan kepada semua calon spm bersedia dan melakukan bnyk amal ibadah kepada-NYa memohon keputusan yang cemerlang dan rezeki yang baik .Amin.

haaaaaaaaaaaa......nampak an gerunnya..aku dh ckp dh....mmg gerun..ya Allah..aku bebetul risau dgn spm aku nie..entah apelah yang keluar esok...takutnye yaAllah....ape lah nk jadi nanti..aku gerun betul....aku x sure aku leyh dpt keputusna yang baik..tapi aku doa sgt dpt keputusan yg baik..dh sampai mimpi2 nie..aku gerun je...

manelah aku x gerun..sleama hidup nie..aku rase spm lah yg paling susah n paling lambat nk catch up..huhuhuhuhu..risau dok...risau reputasi ayah...umi...reputasi aku...aku ni bukan bijak beno...cukuplah untuk wat mkn2...hehehehhehe.....risau sgt...hary yg ditgu esok je ni....aje mampos aku menonggeng kerisauan hary nie...mati2...haishhhh...

Ya Allah, kau berikan lah rezeki kepada kami yang telah berusaha sebaik mungkin untuk spm kami Ya Allah....aku bebetul risau dengan keputusan ku Ya Allah..kau berikan lah keputusan yang mampu membahagiakan kedua ibu bapa ku yag bertungkus lumus untuk ku. Tenangkan lah hati ini YA Allah....huhuhuhu...amin Ya Rabbal Alamin....

aku kalo bab spm nie..kalo x doa..x sah...mesti nk doa...mesti nk kene ade tanda syukur + rehda kat belakang...barulah aku rase tenang sikit..hehhehe..amin insyaAllah...hehehhehe

insyaallah ekputusan aku n kawan2 aku baike sok..dyowang pun sam eusaha cm aku juga..harap2lah ea..hehehehhehehe....amin2......

No comments:

Post a Comment