aku colapse!!!

hahaha.....malu aku nk citer sebenarnya..tapi aku rase ni lah pengalaman nye..hehehe..

semalam..aku excited sgt nak naik gunung lambak dgn kawan aku 2 eko tu..raidah n ebi...so kitowang gathered kat umah raidah and pergi ke sana...same2...hehehe....lepas dh gitu... jalan-jalan..bual-bual..sampai atas...kitowang x strecthing au..terus je naik....sampai separuh..(lom separuh pun)..pale aku dah pening...aku stop kejap..raidah dekat ngan aku aje..ebi je yang dah separuh jalan sampai atas...

aku duk kejap....raidah bagi gula-gula..dye kate muka aku pucat....lepas ue..pale aku sakit sgt.daripade aku duk atas kayu..baik aku duk atas tanah.....darah mcm menyerbu ke muka....aku dah pening..aku nampak sume hitam aje...aku teruslah...BOOMMM!..hahahahaha...raidah kat sebelah..


raidah:wawa....wawa!!! bangun!! ko jgn lah gini...jgn lah colapse....bgun lah oi!!...
(nada nanges)


sambung agi,

raidah:(on call ebi)..woi..turun lah weyh..wawa pengsan ni.....cepat!!!...aunty...uncle..tolong...kawan saya...

aku dah terbaring...aku dgr ape raidah ckp...tapi....otak aku x bagi aku bukak mata...otak aku  x bagi aku jawab soalan dyowang...aku diam aje...30 minit aku colapse..lepas ue...aku dh sedar balik...tapi ambil mase lah nak sedar ue...x sampai separuh pun...sakit jiwa aku naik gunung kali tu...sian ebi yang sungguh-sungguh nak naik gunung..aku plak buat hal...sorry sgt kat ebi..huhuhuhu...esok2..aku x yah lah ikut...nanti menghaalng niat orang lain aje..huhuhuhuhu..aku kene latih jogging kat umah nie hah...lepas ue baru leyh naik...ni tetiba je naik..shock lah kot...

huhuhuhuhuhu..sedeyh kot x dpt naik atas. tapi apepun...aku rase sgt2 bersyukur sbb rindu aku kat hutan dah terlangsai,....aku rindu sgt-sgt dgn hutan..nak ckp aku gile....suka hati...yang pasti mmg aku rindu sgt kat hutan.hehehehehe.. nak wat cm ne..???

lepas dari ue...aku turun balik....so...disebabkan aku dah membebankan dua orang sahabat aku tu.turun dari gunung aku belanja dyowang mkn aiskem..huhuhuhu...

sedih jugak sbb x sampai nak naik atas...aku rindu dgn hutan...tapi kondisi aku mmg x sesuai buat mase ue..huhuhuhu..

x pewlah....ade hikmahnye...esok2...aku leyh lah naik sikit an??hehehhee....rindu kot....huhuhuhuhu..

rindu dekat hutan tapi colapse tgh jalan...bahaya betul aku ni...HAHAAHA...x pewlah......kul 7 baru sampai umah. pergi kul 4...x nak cm lame plak an aku colapse..huhuhuhu...

=>EBI....RAIDAH....ESOK-ESOK KITE PERGI LAGI EA.. .AKU RINDU SUASANA UE...AKU NAK SGT PERGI....SORI SUSAHKAN ORANG<=

No comments:

Post a Comment