aku dah rase burden lah plak....

adush..cm ne nie....nak x nk aku kene time jugak....susahnya cm nie..x de pilihan buat aku..bukan aku x nk ajar dye..tapi..bende nie dh berulang 2 kali...takut dye buat lagi..aku x mau...tapi..cik L dah call.x kan aku nk tolak depan org tua tue..mestilah dye ingt aku nie kedekut ilmu n berlagak.padahal..bukan aku sume ue...aku lagi selesa belajar sensowang...aku x tau lah cm ne nk wat sume bende nie...aku takut nk face bende nie..dh lah kgkwan aku xde isnin nie..mmg masak lah aku.tahap rebus lah lagi..ape agi..mampoi...tapi cm ne aku nk elak...x boleyh punye....kang kalo dtg umah..lagi parah...aku x taw lah...cm ne..sbb selame nie pun..aku bukan belajo sgt..aku just buat homework yg cikgu bagi je..lepas ue...relax..itulah..aku x de pun buat kerja extra..kalo rajin je aku buat..cm ne aku nk motivate org nie..mati aku....aq takut betullah...tapi cik L dah anggap aku cm anak dye lah plak..seboleyh-boleyh nk jumpe aku...then ckp ayat yg ku x mampu menidakkan..."acik ngk...bile S ngan wawa...dye rajin belajo...tapi bile dh lame ue...dye x belajo..risau plak acik..."aku pun nampk perubahan ue...tapi cm ne lah aku nk buat...kang dye layan aku lain..mampoi yo..dh lah dye dh TER repeat perkara ue 2 kali...mati aje...aku x suke lah mcm ue...aku takut nk belajo ngan dye agi..dah lah ari ue...aku dh kene gosip...aku benci betul gosip bende cm ni..tapi x sampai haty plak aku nk patahkan haty cik L...sian dye...berharap sgt S study ngan aku....masalah nye..kalo dye ok x pew...tapi dye diam je...cm nelah aku nk nolong dye..diri aku pun x bngun2 agi...adui...ya Allah..cm ne lah nie...aku x tau nk curah kat ane agi....kat blog jelah....mati lah aku...cm ne lah....hbes lah aku...adui..aku stress giler..bukan aku x nk ajar tapi....dye ngan aku dah jadi kawan biase je..bukan cm dulu..kawan rapat...sbb aku suke title...dah lah kuar gosip..kalo dah ade sesape yg boleyh teman aku..aku betul buntu nie...ade 1 hary je lagi aku free dari dye..cm ne nie..leps nie..gelap lah....ni dugaan jenis ape nie..nk menguji tahap kesabaran aku ke hape..adui..kalo nielah yg bolyh buat aku lulus sume subjek...mmg aku nk buat..tapi skunk..jaminan nye pun aku x pasti..keikhlasan???bende yg paling susah aku nk ckp...adui....mengerikan lah sume nie...aku x suke berdepan dgn dye...x sanggup..sbb aku layan dye pun cm sampah..cm ne aku nk ajar dye plak...mmg masak...nak akhir2 nielah....aku kene cm2...mmg mati....adui!!!!!wawa cm ne nie
+>jgn tnye aku lah..aku men tau..buntu ni...
->aku pun..cm ne....??
+>masak2....buat jelah...
->kalo dye ulang lagi perilaku dye pade kau..cm ne...
+>bagi penendang sekali...
->cube serius???
+>seriuslah ue....adui..mati2....
abes lah aku isnin nie....

No comments:

Post a Comment