aq bengkek betul lah!!!

huhu..hary nie..bagaikan hary yang malang untuk aku..dugaan ape lah nie....sebel betullah..firstly..aku x dtg plkn...aku nk sgt g sane...aq dh rancng bebaik dah aku punye xtvt lepas  spm..amek lesen lepas ue nk g plkn kalo dpt...tapi aku x dpt..ape aku nk buat lepas spm nie..nk menaguk duk umah sampai bulan 6..kalo dpt duit best jugak..ini??duk umah..x buat pape..bosan....aku benci betullah...x suke2...lepasue sume org gelakkan aku..terutamanya kakak...mengucapkan padan muka pade aku..balik je..terus gelakkan aku...meraung aku kat umah...wargh!!!!..benci betullah....aku nk g..kalo ade sesape yg x nk ue..bagilah org yg nak nie...geram betul...pas ue kene basuh ngan umi n ayah....sian aku nie...xtaw nk buat ape...bosan nyer...ni pun kne gak...ue sabo jelah...asyik2..x dpt je aku nie...sian tol lah aku....aku bukan nak ape...aku nk rase hidup jauh n aku nk carik ilmu yg x mungkin aku dpt dgn duduk kat umah nie..xdpt buat papepun lepas spm nanti...kecik tol haty aku...huuuuuhhh....geramnnye...xpt plkn ue stu hal..ni aku x dpt g kem ibnu sina isnin lepas sampai hary nie...sampai haty aku x dpt pegi..mmg mencabo betullah...geramnye..bengkek betul haty aku..mase ue kawan2 aku nk masukkan name aku...cikgu kate x leyh..tapi aliff dpt plak masuk...geramnye aku...aku jeles betul lah..org lain dapat kumpul ilmu bebenyk...aku x dpt pun..asyik ketinggalan aje..ruginya rase diri..malu lah nanti aku ngan kengkawan aku...bnyk yang aku terlepas plkn...kem ibnu sina....sume nye yg bagus2 sume aku terlepas....bnyk jugak kem yg aku x dpt ikut..kem bahasa...sume x dpt....kesian nye kat diri nie..yang dri awal tahun x g ane2..duk umah aje...huhu...sampai bulan 6???lame nye...apiz pun dpt plkn...masas??dapat agaknya..sbb along x g..kecewanya haty aku..x dpt berkhidmat untuk negara satu hary nanti...huhu...aku yg sememangnye berjiwa lasak nie..mmg x dpt nk jauhkan diri aku dari x tvt mencabar mcm nie...aku rase rugi sgt....apelaaa naseb..huhu....kalau lah tuhan tahu ape yg aku nak....tuhan tau...tapi Dya duga aku dengan cubaan mcm nie...huhu....sabolah wawa....peluang akan dtg x tau....mesti ade yg lebeyh baik(terpujuk ngan kate2 umi)....insyaAllah..nampknya aku kene fokus kat spm jelah...x mampu nk bergerak ke ane2...bosannya hidup f5 nie...tahun lepas gitu..tahun ni gini..hayyyyy...wawa....dah naseb.......huhuhuhuhuuu!=(

No comments:

Post a Comment