hary penuh warna warni....!!

sesungguhnya aku gembira 30 julai ary ue..sbb..kami mng koir peringkat negeri...hahahaha..dpt no3 je..sepatutnye no 2....jb sepatutnye disqualified...tapi pengadil x kp pape..aku pun..ok jelah..no3 is ok what...dpt 500...ahahaha..selalu dpt 2000...bapok best!seronok nak mati lah...kami relax je kali..lagi pun yg pergi kali 2 0 org jew...hahahaha..seronok weyh....





hahahahaha..nilah gamba yg sempat aku uplaod....video...len kali ek...lambat r..senior koir nie sumenye soprano termasuk aku....sue ni pak konduktor aku..n manusia paling kecik dlm gneg aku..hahhhaha...team koir nielah..geng dye kat sekolah pun kecik2 jew...tahun depan kami beransur...agaknnye mcm manelah hidup koir fantastika nie ye...huhuhuhu..sedeyh nye....harap boleyh berjumpa agi....

No comments:

Post a Comment