aku pressure!!!

huhuh...adui..aku x taulah..aku just nak gurau2 je..taking siyes plak...adui..skunk nie ape yg aku buat kat mate dye sumenya salah...susah gile mcm nie..x tng hdup aku cmnie...aku nie bukan lah jahat sgt..aku just nk hapy2..tarik muke teruskan..aku dah adui..cm nelah...aku dah besralah..bukan budak2 agi...susahlah mcm nie..aku geram plak...aku rase aku nie dah kire bersyukur dah tai nampak nye x jugak..smee je..rase nk lari umah jew..geram plak aku...tapi kang jadi anka derhaka plak..x mau aku..adui..cm nelah aku nie..nk exam..aku bukan wat bende jahat pun...aku dh pnat nk melayan sume nie...letih2....adui...harap sgt dye phm aku...aku dh penat nie nk layankan rajuk dye...ayik2 ngajuk..apelaaa...org tua biaselah....haap sgt dye pham jiwa budak2 cm aku nie...huhuh...penatlah..nk rehat..

No comments:

Post a Comment