hai...ape malang lah hary nie...

hary ni aku nk report..aku ade persembahan koir hary nie..untuk majlis ambang merdeka...sekolah kesygan aku ue..aku ingt kene buat pagi je..rupenye buat pagi n petang..giler laaa..letih kot..mati seyh....naseb baiklah...x belajo...haaaa..sukenye aku.ni aku nk story....pagi2 lagi aku dah siap2...kai baju cecantik...hahaha..lepas ue dtg sekolah buat persembahan lah kan..huhuhu...aku rase cm x berape nk menge-kick-lah persembahan aku...tapi aku rase lagi baik belah ptg...mati seyh..kuang hajo betullah....kitowang ngah nyanyi ue...tetiba lagu maty...mak ai...wat malu satu team je....malu gile kot....kalo cm ni jadi kat ulu tiram nanti..mati seyh,...hai...aku rae cm malu gile..then..turun je aku terus out..g bilik muzik...hai..ape mlang laaaa...wat malu betullah....sian cikgu saodah...turun bala kat aku...hahhaa...sedeyh!!!!cm nelah boleyh2 tersangkut2 cm ni...malu nye...naseb baiklah aku ni dah biase dimalukan depan org ramai(ayat x leyh bla,cover malu)geram aku..cikgu riduan..mmg r...sampai haty...nanges kang!!geram aku...malu tollll....apelah manusia nie...cd ue pun kejam tol...sampai haty buat penyanyi setia nie....mcm ue...kejam2...hay...pas ue aku naik perpustakaan...ngk ebi n rai maseh ade lagi...tapi dyowang tido..x sampai htay aku nk kacau..last2 aku join sekaki tido kat dlm perpustakaan...hahaha...lepak seyh..pas ue...raidah bngun....tekejut aku kat sebelah dye...dye kate itulah tido dye yang paling lena sekali..ape punye manusia lah selama nie macam mane agaknye kali dye tido an...haaayyy...rai rai...kesian plak..pas ue bngun2 je...citer pasal GEMOK...hai...x leyh tahan..dlm pale hotak dye maseh lagi sempat pk pasal gemok...hai....pas ue aka plak terlunjur ckp pasal TF...adui..kantoi...bahaye nye...hahaha..ala...suke je..bukan minat pun..bende impossible...xmungkin jadi kat aku..kat rai maybe la..even cm ue..aku maseh sygkan yakuza ue...hehehe..apelaaa..napelah aku x mampu untuk buang perasaan aku nie kat dye..haiii...malas nk ckp bende nie lagi..kang terjebak lagi..aku dh buat keputusan...sahabat aku lah yang paling penting...tapi yelahkan..kengkadang ckp kat molut..haty jeles jugak dgn org lain yang berkapel...hahaha....x kesah..rezeki dyowang...yakuza...sye syg awak..hahaha..bodo ark ckp bende cm nie...suke haty lah iman...ko mmg suke wat bende unexpected...gilo dah dtg r nie..ape laaaa..malu2..haahha..sahabat aku lah yang penting buat mase nie...HUJAN...hahaha..rindu kat hujan...huhuhu....

No comments:

Post a Comment