aku,hujan...dan dye...

hem...rasenye kate putus telah pun aku amek...aku menolak hujan...dgn care baiklah....xkan nk kasar plak an...n dye pun boleyh terima..mane x nya..hujan nie bff aku kot...manelah boleyh turn to kapel..x mau aku..sampai bile2 pun x mungkin terjadi..aku syg dye as bff aku je...xkan pernah lebeyh...kot..(hahaha)yelah kerja tuhan...suke lah...n yakuza plak,,,aku just makin baik dgn dye..before this...akulah yg rase teruk..tapi mkin lame,dye makin paham aku..sbb2 aku break dgn dye..yang pasti.dye menunggu aku..maseh mngu...huhu...lelaki yang kalo masuk dunia aku x pernah mahu lepaskan aku...buat mase nie dah 3 dah..masing2 solo lepas break ngan aku...aku x tau lah ape yg special nya aku nie sampai dywoang sume x sampai haty nk lepaskan aku,...haahha..yang penting bagi aku..yakuza lah paling banyk membuat bakti dgn aku..even dah jauh selang 2 negeri..dye tetap x berganjak dri perasaan dye...haaaaaa~x taulah nk ckp cm ne...aku just harap tuhan tunjuk kan jodoh terbaik buat mase akan dtg...x tau ape jadi kat aku nanti...hehe..aku just nk merasai kasih syg bff aku yg ramai tue...mesti best kalo dpt hang out ngan mereka yg sememang nya sekepale...bapok best..!tapi bende nie x mungkin..sbb bff aku sume duk jejauh.kalo nk jumpe pun..mmg payah makan 2 3 tahun agi...harap aku boleyh hidup cm biase...tanpa ade masalah...iman nk hidup biase saje..jdi budk normal...yang dikelilingi kawan2 yang baik sampai mati..slalu disisi sampai mati...amin..~

No comments:

Post a Comment