unexpected day..

erm..ok hary ni aku nk story bende yang jadi seluruh hary nie....pagi2 aku g sekolah,dah lah kene tinggl dgn van..aku panas betul.(naseb baiklah pakcik x pandai bukak blog)..huhuhu..penat aku tunggu..akhir2 g sekolah naik ayah...hehe...alhamdulillah..lepas ue..ade khatam alquran...nampak kawan aku.GG. dtg ..rajin tol dye..lepas ue berkhatam lah..lepas khatam ue..kami ade mesyuarat agung akhir tahun..iaitu perletakan jawatan senior 2011 kepade perlantikan jawatan kuase 2012..haha..sukenye aku..aku dah x de jawatan lagi dah lepas nie...huhuhu...ok dah mcm ue..aku balik lah sekolah cm biase..yang pelik nya ayah aku dah tunggu dah...amek aku balik skeolah..unexpected kan..selalu dye suwo je aku naik bas..hary ni siap amek aku lagi..hehe.rezeki2..hehehe..lepas ue aku cdg nak kuar ngan kakak...pas ue lepas dh mcm ue..ayah pun nk kuar...ayah kate dye nk belikan kitowang kasut..huhuhu...mcm x caye..kitowang g shopping ngan ayah!!!bukan sng au...ayah selalu nk ajak kuar pun dye malas..tapi tadi ptg kami kuar mcm kuarge bahagia gile...ketawe kat tengh jalan..org sume pelik dgn tingkah laku kami sume..hahhaa..kate family..lantak laaaa...hehehhe...seronok betull tadi...best day ever with my father..hahah..ayah belanje aku kasut balet...aku ajak masuk kp pun dye enggeh je..hahaha..seronok nye...hehe..lepas ue carik kasut aty n adek..best nye hary nie..kalo aku ikut kakak belum tentu aku dpt pergi jalan2 mcm nie..hehehhe...dah mcm ue...aku patah balik nk g bata...nk beli kasut adek.mase nk g bata ue..aku masuk kedai baju2...ayah kate nk carik suar..lepas ue..kami nk kuar lah...nampak mcm x de yang berkenan..dah mcm ue aku terpandang lah seorang ustzah nie..mcm penah nampak je ustazah nie...rupenye baru aku ingt...ibu bukhari rupenye....buk kat belkanag..aku dah tunduk dah mase ue..naik balik kepale aku..dye plak mcm x sangke jumpa aku kat situ...aku teruslah out dari kedai ue...g kedai sebelah...ibu dye pun masuk kedai sebelah..dye ikut je ckp ibu dye..baiknye..yang aku x sangke ue..dye maseh lagi berani nk tegur adik ngan aty..mcm x sangke giler...jumpe buk???huyo..selame nie..ckp ngan dye pun aku jarang..lagikan bertemu mate...aku merah menyala..aku rase nk gelak je...muke dye merah ..muka aku lagilah merah...huhuhuh..adush...aku rase nk gelak je..ape punye luck laaaa...tiap2 tahun mcm ue...dye buat aku terimbau balik sejarah lame yang bermula dari kesilapan aku semula...namun..cepat2 aku lupekan sume ue...aku x mau kembali ke zaman kekejaman..aku nk mcm biase aje..jumpe dye..mcm jumpe kawan biase....yang penting hary nie....sye malu tau awak!

No comments:

Post a Comment