bengang betullah!!!!hate 25 ogos!!!

yrgh..haty ni aku rase..hary malang akulah...geram nyer...yaAllah...sabar jelah..pakkal lah aku nie pose....lepas aku tulis usme kedaha haram nie kats ini..aku nk bace cerpen zuera rasidin..harap ade cerpen yang boleyh releasekan tension aku nie...ishshhh!!!..hampeh tol hidup aku hary nie...storynye mcm nie...mase cikgu salmah..kitowang kene tande kertas gerak gempur sendiri.aku pun tandalah..tapi aku ngan awek tande laju sbb kitowang dh ade skema ue sendiri...lepas ue..aku bincang ngan awek cm ne ngan soalan nie....jawapan aku macm mane sesuai ke tak..tup2..aku kene panggil...jawab soalan cikgu..aku pun ngan blur2 manjwab soalan cikgu...adui...pas ue cikgu ckp..."wa...awak asyik ckp je ea..awak ingt syekat depan ni x nampak.."masalahnye aku bukan bual ape pun..aku nak tanye awek pasal jawapan nie...adui..tapi x kan lah aku nk menjawab....adui..cikgu salmah ue dh mcm mak aku kat sekolah dah....x kan aku nk melawan...pas ue kene dirilah ape agi..lepas ue cikgu tanye..aku jawab lah sikit...betul...then baru duduk..x pasal2 aku dah mencemarkan name aku sendiri..selamanie.x de pun cikgu yang penah marah aku...ni kali pertame kene marah...adui...rase serba salah betul n rase x tenang plak...adui...sakit haty betul...lepas cikgu sejarah...cikgu math aku plak masuk....buat jawapan soalan yang dye bagi semalm..aku dah siap dah..tapi ade lah salah sikit2..aku bior je..malas kau nk betullkan...then cikgu tanye aku pasal skema jawapan soalan melake semalam..aku ckplah xde pade aku..ade org yang pinjam bende ue...aku punx tau sape...pas ue cikgu marah aku"i only have one copy of that...nasuha you must responsible on it..."adui..tambah lagi satu rase burden...tadi ngancikgu salmah..ni ngan cikgu nirmala plak..bukan salah aku..aku letak atas meja....yelah org nk pinjam..aku bagi...lepasue dyowang yang x letakkan atas meja aku..aku sendirix dpt nk tande kertas aku..cm ne...salah aku jugak ke...lepas u...dye ckp.."next time dont ever think that you will receive any workshit from me.."geramnye..bukan salah aku pun...dyowang yang pinjam tapi x letak balik..manelah aku tak marah..bukan slaah aku..geram nye...ish!!!!!!!napelah hari nie malang sgt...pas ue kawan baik dua eko ue tanye..
saralllan said.."its ok wa...dont be stress,nape hary nie awak asyik kene marah je.."
"entah lah sarallan..sye x buat salah pun...napelah hary nie...asyik kene marah je.."
"its ok sis...today was your bad day.."
"really fucking day bro..huuuh"
"relax sis....its just a blame...not your wrong.."
"huhhhh...hate being bad mood"
"cool babe..."

awek plak dah bengkek ngan cikgu nirmala..sbb hary ue dye kene hary nie aku plak..mane lah kitowang x terase..bile nk bantuan kami yang kene buat..esok plak ade perlantikan jawatan baru untuk kelab2...adui..aku kene lah uruskan sume nie..mampos seyh...hai yoh...aku nk lepaskan jawatan aku..harap bende esok berjalan dgn lebeyh baik...malas aku nk pening2 agi..hahaha..bubye kelab muzik sekolah..!!!!!

No comments:

Post a Comment