juvana last episode..

haha...best tol..cikgu zakiah dpt psyco budak2 dlm ue...rupenye tuan wira yg jahat..mkn duit peruntukan...pastu bior je dyowang dlm ue dgn perangai masing2..hahaha...best2 ...tapi daim kene tikam...botak tikam..jahat betul...sampai haty dye tikam org yg bnyk membantu dlm sekolah wira bakti ue..smart plak aku ngk story ue.memula x follow sgt tapi lelame..haaaa..ni lah yg best..kihkihkih..kalo aku jadi gengster  amacm..?hahhaa...gerenti kawan aku sume lari..hahaha...x leyh bla...x nk lah jahat sgt,..
ni puna ku rase dh cukup jahat dah..nk jahat cm ne agi an..hahaha...iman jahat!hahahha..aku nkal je...x jahat sgt..hehhe...oklah..yg x leyh bla ue..last sekali.ade video kecik..daim jadi cikgu kat sekolah ue,kicap jadi pengusaha restoran,ayam jadi bapa anak 8,apek jadi tokoh koperat..ain jadi penyanyi,botak jadi peninju kebangsaan..gaban jadi juare motocross..mmg x leyh bla...yg geli haty ue..ayam laa...hahhaha...bapa anak 8..x leyh bla.giler..hahahha...tapi realiti pun ade sowang nme peserta motocross ni namenye gaban n dye mmg popular(yg tahu nie,biaselah bnyk join ayah g ngk motocross mmg lah aku tahu)hehehe...gaban motocross nie..orgnye hensem gitu..adek dye gabit...dua2 pandai main motocross..kalo dyowang selalunye main kategori  expert r...kalo ayah aku..hahhaha...classic je..kalo abg zahari,classic plus ape ntah lagi stu..tulah dye basics nye..nampka x best pun post kali nie...tapibace yg lagi stu ye...

No comments:

Post a Comment