encik mimpi!!

aku baru bace satu post dri blogger aku....encik mimpi...huhuhu..betul kate dye...satu hary nanti...aku kene teruskan hidup aku tanpa bff aku...kita akan bagi komitmen kat pasangan hidup kite..walopun kite bersahabat seutuh mcm mane...walopun kite anggap bff kite ue mcm siblings kite sekalipun.. somday kite kene gerak jugak...sbb kite ade komitmen kat org yang dinamakan partner kite...aku akui susah untuk kite asingkan kasih syg kite kat bff dngn bf.. mmg susah..kdg2 kite keliru...tapi..aku x kan...aku tahu ape yang hati aku pilih...kalo bff aku syg aku...dia akan support aku an...dya x kan hilangkan diri sehingga sampai tiba masenya...betul jugak kate encik mimpi nie....kdg2 kite lebyh selesa dgn bff kite dri bf kite....sbb maybe bff kite ue dah lame kenal kite....aku akui..aku syg sume bff aku...tapi aku xde sekelumit rase cinta pun kat dyeowgni untuk bff yg lain jantina lah.....aku tahu sape yg aku nk pilih...hati aku ni ikhlas pade org yg nakkan aku saja..aku tahu...bff aku janji akan sentiase support aku...aku pun..sbb aku bff dye...

someday kite kene berpisah wahai sahabat-sahabatku. dan mase perpisahan nanti..jgn lah kau soalkan kenapa kite perlu berpisah..kau kene ingt...kite dah besar..kite ade taggungjawab sendiri...betul kate yakuza..kawan untuk sementara saja...kite bergerak sendiri jugak nanti...kite ade komitmen yang nak diberikan....sekarang...saat yang ade...hargailah ye...hargai semua mase yg kite ade.sebelum masing2 membawa haluan masing2...aku syg korang sgt2...satu saat nanti..kite pastu berjumpe...aku doakan kebahagiaan dan kejayaan kamu sume wahai sahabat ku......

No comments:

Post a Comment