pade kau yg sakitkan haty aku...

huh,jejaskan mood aku je mlm2 nie....tetiba kau masuk chat..hem..nk apelah kau....aku ingt aku dah boleyh lupekan kau....even ko ade pertalian darah ngan aku...yang pasti aku dah try untuk amek ringan dgn ape yg ko buat..tapi aku sendiri yg mkn haty....sume nye bermule cm ne....cm ne??hem...nk tahu....sejak ko masuk asrama dan aku keluar asrama..ye..sejak ue....ko rase kite x setaraf....aku raselah...ape yg aku nk ckp nie..sumenye aq punye pendapat..n ape yang aku rase...maybe aku sowang je yg perasan atau ape...ko ntah lah..ko perasan ke sume yg berlaku kat sekitar kau...aku mls nk carik pasal dgn kau....mals nk besarkan hal ni...tapi aku x tahan...sbb kau....kitowang mcm dilarang berkwn dgn kau..mentang2 kau anak yg bagus....standard kau x same ngan kitowang..sbb ko duk sbp...cuti. ko x pernah balik...aku x taulah ape yg aku ckp nie bakal mengguriskan haty kau..tapi aku nk ckp jugak..sbb haty aku dah x tertahan dh ngan sume yang aku selindung nie...ko pandai....family kau mmg support kau...aku sokong bab ue...tapi mkin lame ...aku perasan yg korang adek beradek..masing2 jauhkan diri kau dgn kitowang....kalo ko balik pun...ko just uruskan kertas2 ,buku yang berlambak atas katil ...kalo ko xd keje pun..ko duk je dlm bilik..x bergaul pun dgn kami nie..sepupu kau sejak kecik...ko tahu...dulu mase mak ade...tiap kali bile ko nk balik...bape girang haty org tua tue bile ko sekuarge nk balik....tapi bile dye meninggal....ko balik pun x....!!..malah kau x diberitahu.....aku betul2 geram dgn kau.....geram sgt...!!aku x tau lah nk geram kat ibu ke..kat  kau ke..tapi yg pasti aku geram kat seluruh family kau mase ue....SELURUH FAMILY KAU....aku bebtul panas haty bile ko x balik....alasan yg paling aku x leyh terima ..ko ngah exam..x mau kaco...ko dgr sini ea.....aku...extend paper exam aku tau 3 hary aku cuti....sbb mak je....kau??ko x balik pun...kenduri pun ko x balik.....aku bebetul terase haty dgn kau..maybe bagi kau org tua ue x penting..tapi ko ingt..ko lahir kat dunia nie kat umah dye...ko kene ingat tu!..n sejak tu jugak...kite mule makin renggang...saat kau balik.adalah saat yg paling aku x suke dlm dunia...bagi aku..kau teruslah duk kat sane..jgn balik....ko just mengingatkan aku pde dendam aku...aku tahu sume dendam nie just hasutan syaitan.....tapi aku hanye manusia lah bro..aku bukan malaikat...perasaan sakit haty...ntahla....aku manusia biase...aku bukan malaikat... jadi kalo name manusia..hal kecik haty mmg lah x lepas..hem....sume berubah lepas ue....then stu hary bile mase ko balik..aku,along,abg duha ajak nk g gunung lumut....budak2 kecik yg lain pun sume nk ikut.....tapi dtg ajak kau n akak kau....aku dapat maki dri ayah kau....alasan nye dh petg....padehal hary bru kul 4....aku x kan lupe hary ue...hary pertama dlm sejarah..aku jatuhkan airmate aku hnye kerana ditengking...ko nk tahu...akak,along,abg du...sume mkn haty ngan ayah kau mase ue..termasuk aku....sejak ue..perkara yg lebeyh baik untuk aku buat ialah jauhkan diri dari family kau...supaya aku sendiri x sakt haty..bukan aku sengaja nk buat..tapi perasaan aku yg x mau berdendam menyuruh aku supaye berbuat demikian...bagi aku skunk nie.....hal diri aku sendiri lagi penting dari ape yg aku alami skunk..ko nk buat ape...x nk balik....nk teruskan cite2 kau....lantak lah kau....jgn lah nanty kau jatuh...kau crik kitowang....sepupu kau..bnyk yg mkn haty dgn kau..n aku yakin..kalo nanti ko susah pun....ko x kan crik kitowang..ko kan ade sedare mare yg kaye raye....wat ape nk crik kitowang yg miskin nie....mungkin ini jugak faktor ko memndang rendah pade aku...ko ade ckp...

"aku dpt masuk pertandingan memanah kat sbp machang peringkat kebangsaan au...,pergh best giler...kalo aku duk sekolah biase aku mesti x dpt rase sume nie..."

 ko tau mase tue...aku baru sedar cm ne tahap kau menganggap aku.....aku sedar waktu tue....aku fhm lah sape kau sebenarnye.....ko nk tahu....aku dri f1 sampai f5..tiap2 tahun aku masuk pertandingan peringkat negeri...sijil aku berlambak...tapi aku x pernah ckp pape..sbb aku rase...buat ape nk ckp cm ue...mcm lah sume org phm..len lah budak yg high kuality cm ko...kan?n sejak ue....aku rase...haaaa..sudahlah dunia......ckp dgn org cm ko bukan ade gune..kite berbeza..aku sekolah bodo je...ko sekolah sbp.ranking no2 dlm tingkaatn...sapelah aku n dibandingkan dgn kau...dari hary ue..aku buat stu keyakinan dlm haty aku..aku nk beat kau untuk spm nie....kalo aku kalah pun...aku tahu kadar tahap aku kat ane..lagipun..aku just cabar diri aku supaye aku leyh luptkan semngt bukan2 nie dlm diri aku..kalo aku kalah pun..aku x kesah....aku just nk cabar diri aku je...moga kau bahagia dgn diri kau wahai sepupu ku yg x kenal sape sepupu kau..hem....moga kau berjaya dlm hidup kau..n TUHAN SYGKAN HIDUP KAU....SEPANJANG HAYAT...aq bukan nk memberontak....tapi just nk bagi tau..ape isi haty aku terhadap kau selame nie...kalo ko rase ape yg au ckp nie x betul...ko komen lah ye...aku nk ngk jugak ape pendpt yg ko boleyh bagi..yelah ko kan budak pandai...kau....tlglaaaaa.....jgn pernah kenal aku as sepupu kau....sbb aku x tau sakit haty nie bile nk baik....insyaAllah..kalo aku dh rawat haty aku nie...aku maafkan kau..buat mase skunk...x de jawapan....pergilah kau..jgn masuk n jgn pernah kenal aku....

No comments:

Post a Comment