satu hary keluar mencari ketenangan.

25/12..hem....hary natal....hary aku meronggeng jugak...sepatutnye aku bace buku lesen...tapi...aku x bace pun...aku meronggeng agi ade...hahahhaa...aku jalan-jalan..keluar ngan akak aku, sepupu2 aku...kami berempat je..n first time dlm hidup aku...aku kai skirt labuh...mmg mcm pompuan...tapi sbb aq x de bju agi nk pakai..aku sentaplah skirt yg tak pernah gune nie...hehehe...tapi nampk comel lah plak.. HAHA (terperasan).. sowi2...

dah bape hary sebenarnye mood aku hilang... naseb baik novel mini aku dah siap.. xdelah aku pkkan sgt bende tu...hemm....skunk ni aku ngah nk amek lesen..buku ngah otw nk bace...tapi x tau lah.... ngoklah keadaan ni cm ne..hehhe... aku kuar ngan abg du n abg sujak. ngan kakak sekali.. jalan2 kat parkson... ade sale lah katekan.. banyk baju cantik2... tapi duet xde.. so ngk jelah... ramai jugak aku ngk kawan aku dh keje..aku je belum keje agi...huhuhu..haraplah aku dpt keje nanti... huhuhu... x sanggup nk duk umah lame2.. harap jugak aku dpt lesen cepat..boleyhlah aku g keje nanti..x de lah nyusahkan org..huhuhuhu... lepas ue.... akak ajak ngk wyg..dye belanja...aku lenjan je lah...hehh..aku kuar tanpa bwk duit sesen pun.. gile an aku... hhehehhe...saje...bukan saje...mmg xde duit pun...aku save money untuk somthing.hehehe.. secret... shuuuuhhhh..

hahhahaha....nanti dah setle secretnye aku habaq la kat sini. skunk ni x de papelah....aku rase release sikit bila hang out ngan akak n abg2 aku....dpt jugaklah aku menceriakan suasana hidup aku yg aku rase makin lame makin gelap.huhuhuhu... x kuase aku nk hidup dlm keadaan mcm ni...so, pape pun yg happen skunk nie..aku kene kuat hadapi cabaran...kene kuat tanamkan azam aku..n tunaikan janji aku pde dye yg menunggu....tapi aku mmg betul respect dgn yakuzalah.x penah aku jumpe manusia mcm ue...gile penyayang....dye mcm kakak...x kan pernah lepaskan manusia tu lari dri sisi dye..aku just nk dye tahu..aku x penah hilang dri dye..cume ngklah ..sape yg x ingt sape  nanti....insyaAllah dlm tempoh mase nie...aku still contct lah..walopun x  kerap...but at least..aku tahu perkembangan

dye...x kesahlah...wat mase skunk nie...x de sape yg boleyh menceroboh hati aku...selama 3 tahun akan aku beku kan..same mcm aku bekukan perasaan ni mase f1 sampai f3...hehehe...harap berjaya lah...kalo diizinkan Allah....kalo dlm mase 3 tahun ni...mmg aku x dpt nk kawal perasaan aku,hem....aku kalah r...surender lah jawabnye....hahahahha...doa-doalah..aku mampu tamatkan deal ni. baik2...dah 5 hary dah deal ni berjalan....nak tgu 3 tahun agi...terer ek aku buat perjanjian...giler membunuh!...berani je aku ni..kalo dlm mase 3 tahun ni aku mati...aku dh kire mungkir janji lah..huhuhu..bahaya aku...x mau r..hehe...aku kene langsaikan janji aku dulu..so aku doa2...Allah panjangkan umur aku...aku kene jelaskan semuanya kepade yg berhak tahu,, so aku harap allah kuatkan semangat aku...n last sekali...aku nk minx maaf kan semua yg aku pernh kecikkan hatylah...

n last sekali...aku doa Allah ampunkan dosa aku..yg besar mahupun kecil.....huhuhuhuhuhu....doalah yg terbaik buat aku..sokongilah aku...jangan lah berpaling tadah pula.,,,ketenangan yg dicari masih belum ku temui..huhu..insyaAllah..seminggu 2 lagi..aku sibuk..so aku xdelah mase nk pk kan hal yg bukan2...hahahahaha...iman najjwa terbaik dlm sejarah...so buat yg terbaik...tawakal sahajalah..Allah bakal tentukan semuanya..ade jodoh,adela...kalo x de..nk buat cm ne...sabo jelah...hahahahahahaha...ketenangan yg aku crik..hilang sekejap je...yg lain..semua xde yg berhenti...sbuk memanjang...huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment