ntah ape2 jelah aku...

salam sume...hyep2...lagi 2 paper je agi aku nk kene harung nie....sepupu2 aku yg lain bnyk dah tamat dah...bersonang lenang r dyowang skunk..aku je lom agi...argh..x kesah lah....janji peluang aku bertarung ade ag..hehhehee....make sure i can be the best this year..i dont care....hahaha.tamak nye....ni bukan tamak...ni namenye nk berusaha kearah lebeyh baik..hahaha...untuk diri kite apesalah nye kan..hahhah..rase semngt nk habes exam nie...tapi....lepas nie....terhide lah perhubungan aku ngan kawan2 aku...huuhuhuhu...cm ne lah nanti nk ganther..truly aku bakal miss dyowang nanti....kawan aku bukan sikit2 punye...ramai giler kot..huhuhuhu..harap lah aku boleyh kerja ngan maklong aku nant..ala cuci pinggan je pun boleyh...hahaha..janji aku x duk umah sensowang..bosan lah nanti...hahaha...kawan aku sowang dh berangkat ke sabah dh...dye bakal stay kat sane...his name is amzar..kawan aku dari form 1 agi...huhuhu...makin jauh plak kami nie..dulu dye kat kuantan je...skunk nie kat sbaha plak...adui....cm ne lah nk menyinggah t..hahhaha...apelaaa....huhuhu..x leyh wat ape laaa...dye lagi anak yg taat...tapi naseb baik dye ade pilih universiti kat semenanjung..harap2 lah boleyh gathered lagi cm dulu..huhuhu..rindu doe..dah setahun x jumpe dye..huhuhu...dah nak habes sekolah dah aku...gile x sangke..dulu aku rase..akulah manusia yg paling berhingus kat sekolah...tapi skunk nie..aku dah habes belajar dah...ntah apelah yg aku nk buat lepas nie..aku nak siapkan bace novel aku yg menimbun nie..lepas ue..aku nk siapkan cerpen dalam blog nie..tapi migght be mkn mase lah kot...then..aku ingt nk carik duitlaaaa...x mau duk umah..t aku jadi pemals...hahaha...apelaaa..aku nie bukan nye reti sgt nk bercampur dgn org nie....yg bukan aku kenal laaa..hahaha..ntah cm ne lah naseb aku nanti..nak amek lesen t....tapi ayah cm buat muke sepi jek..maybe duit kering kot....x kesah...bile2 pun aku boleyh amek lesen.....selagi aku cuti....aku xdelah nk desak ayah....dendiam sudah...t ayah tahu lah ape yg dye nk buat..kan..dye kan ayah...?mestilah dye tahu ape yan patut untuk aku selame cuti nie..kan3?hehehhe....x kesahlah..lagi bapejam aku akan mengahdap paper yg aku amat tgu...au nk mesej seseorang..tapi duit kosong...sbb sku baru je gune duit simpanan aku beli henfone baru...maklumlah henfon dah biol..kenelah beli fone baru...naseb ayah x marah hary ue..ala...aku beli yg kecik2 je...yg murah je...samsung...hhah...bagi aku comel...hehe...x heavy pun fone nie...lagi pun aku dah ade walkman...aku dah ade kamera...so..x perlunya aku ade gadget yang ade bende 2 ue sume...haha....fone ni simple je...tapi aku suke...untuk pompuan cm aku nie...berbaloi sikit lah kot..hasil duit aku...sbb ue aku suke..hahaha...kalo nk tau....duit aku beli fone nie..gune duit tabung au....aku kire2 duit syiling aku ade 100...
then ape lagi..transfer dit kertas lah.....haha..dpt 50 50...so..kakak aku balik...aku ingt nk belanje dye..tapi aku dah sampaikan hasrat aku nk beli fone baru...tanye dye jugak..takut kalo dye x setuju..tapi ngk dye ok je...aku pun.oklah...haha..then kitowang g lah ig shop...ngk fone ue..akak aku kate comel..so ape lagi..aku angkut r...haha..so skunk nie...aku lom bagi name kat fone nie....x tau nk bagi ape..haha..warne merah...besar tapak tgn je...hahaha....t aku bagi name lah...harap2 sesuai....hahhaa...haaaaa...

No comments:

Post a Comment