makin syg ...makin takut...

makin syang..makin takut...bende ue lah yg aku nk ckp kat dye....tapi x terckp pun....takut perang agi....tau x...bile dgn dye....lagi2 in call...haty nie rase lain....aku happy sgt.....tapi bile msej...bile dah mcm2 soalan aku bagi..kgkdg aku sendir yg seram...bende nilah yg aq x tak mau rase sebenarnye...aku x nk rase bende musykil cm nie...aq takut nk ckp bende nie kat dye...kalo lah nanti dye bace bende nie..mesti dye phm..nape aku suke tanye bende bukan2 kat dye....mmg salah aku..suke tanye bende yg bukan-bukan kat dye..tapi entah lah..mmg habit aku agaknye...huhuhuhu..nk ckp cm ne..x taw laaaa...risau nye haty nie...bukan ape..dye...aku....budak ue...kawan2 aku....sumenye sebahagian dri hidup aku...aku x marah dye msj ex dye..sikit pun x...ko nk bergayut lame2 pun x pew...sbb aku pun kgkdg bergayut ngan kawan2 aku lame....yelah name pun kawan..bnyklah sembangnye...ni dye ngah angin ngan aku nie....aku pk mcm2...aku syg dye....aku tahu aku syg dye...aku tau aku x leyh reject dye dlm hidup aku...tapi kgkdg aku takut..mane tahu sume nie hanya salah 1 persinggahan aku jew...x real pun....kire sia2 lah nanti...perasaan...sapelah yg boleyh kaji...diri sendri yg rase....dye maybe dh x suke ex dye....tapi ex dye???might be buat plan untuk rapat dengan dye semula...mane tahu...n mase  ue aku???cm ne????aku kene tinggal...tarik diri..or kekealkan hubungan yg ade pengacau nie...takutnye...sbb uelah aku ckp..mkin syg..mkin takut....nilah sbb utamanya aku tanye soalan yg bukan2....kat dye...kalo dye boleyh jawab..kire dye hebat lah..tapi rasenye....dye marah bile aku tanye cm nie...aku tau dye hot tempered...huhuhuhu...aku selalu sgt uji haty dye....padehal dye setia ngan aku....huhuhuhu..seksa nya haty nie iman najjwa...sabar jelah...Allah tahu sumenye yg berlaku...

4 comments: