buah hati forever

salam..huhuhu...hary ni aku nk sentap sikit..boleyh an? huhuhu..

kau pergi tanpa salam,
tahu-tahu hilang dlm gelap
buat aku tertanya-tanya
dimana kau sebenarnya

diam ku fikir
mungkian saat rehat mu tiba
tapi rehat mu ini seperti
tida berpenghujung.

sedih aku meratapi mu
tiap kali aku membuka
keranda khas mu
kau diam kemas
didalam kotak rasmi mu

gugur air mata ini
bila kau pergi meninggalkan aku
tanpa tanda-tanda,
aku merindui
mainan-mainan mu
merindui susah senang
kita bersama
tapi sekarang
cengkerik lebih arif
dalam mengisi waktu-waktu
sunyiku
yang banyak
mengambil tempat mu

hidup ku langsung
hilang serinya
bila kau
hilang kedengaran dijiwa
apa lah yang daya ku lakukan

harap suatu masa nanti
jiwa aku kembali berbunga
walaupun aku tahu
bukan dgn mainan-mainan mu

namun aku masih berharap
dengan jiwa luhur
kau hidup semula dalam hidup ku
bersama ku semula
dengan hayat yang lebih lama

penggantimu takkan ku cari
kerana kau yang pertama
dan yang terakhir buat ku

aku sayangkan kamu,
RED CAPSULE SONY WALKMAN.

aku dah pasrah dah dgn walkman aku ni..sedeyh betullah...cm nelah aku nak repair bende alah nie.hadiah PMR plak tu....rase x lengkap bile g ane2..walkman xde..memula cm ok..but sampai bile aku nk simpan bangkai RC nie kat sini...huhuhuhu..sedeyh aku..

aku selalu sgt nak kan bende nie dari darjah 6 agi..akhirnya bapak aku belikan mase aku form 4.seronok betul waktu tu..sbb bende yang paling aku impikan aku dapat!....seronok sgt2...but skunk...huhuhuhu..dye dah xde nyawa..sian aku xde kawan nak menyanyi..selalu time susah, dye yang dendangkan aku lagu2 sedeyh yg menghambarkan jiwa. bile seronok dye jugak yg tujukan lagu2 gile-gile untuk aku..ni bile dah xde rase sunyi gile...huhuhuhu...."red capsule" ue nama dye ..sbb dye cm kapsul makanan tu.huhuhu..


simple kan...huhuhuhu..sbb ue nama dye RED CAPSULE

aku nk walkman aku balik..warghhhh!!..x kan lah nk pau ayah walkman agi....same dgn PMR nye hadiah.. XMAU!!!..huhuhu..nk minx ipod?? agak2 lepas x ek...huhuhuhuhu..boleyh lah...nnti try ea..huhuhu...





No comments:

Post a Comment