maafkan angah ayah....huhuhuhuhuhu....

salam sume....hemmmm..naseb malang aku belum lagi berakhir mcm yang aku sangkakan...aku bebetul sedyeh dgn ape yg aku alami skunk nie. huhuhuhu..aku rase xde gune je aku nie..asyik nyusahkan mak bapak aje,.

today, lesen n ic aku hilang. aku pun x sado bile  bende tu hilang. aku cume tahu bile aku nk kuar jumpe raidah. mase tu aku dh tahu aku punye wallet dh hilang. tapi aku yakin kan diri aku yang bende tu akan aku jumpe. after that. aku tetap pegi jumpe mak cik raidah kat luar. sekejap je kami jumpe..lepas tu, aku search bende ue.. and of cozlah makhluk tu hilang. aku risau sgt..
aku punye yg kaler biru...nama dye BLUE PAUL.....HUHUHUHUHU..

ape salah aku...huhuhu...aku pun x sangke bende ni hilang memandangkan aku bukannye kuar kereta pun tadi.aku just duk dlm kereta je..tapi aku x tau ape bende yg sulit sgt asyik jadi dekat aku.

apelah naseb  aku ni, balik dri umah raidah. aku terus on fb n sume kawan2 aku galakkan aku untuk buat report kat balai polis. aku takut. takut ayah marah agi dengan ape yg dh jadi nie. au takut sgt. aku biarkan seketika..tapi lebeyh bnyk pula kawan2 aku suwo aku buat report..so....nak x nak..aku kene face bende ni dgn berani.ape pun nk jadi..aku tetap kene bgtw ayah aku yang dokumen penting aku dh hilang.

lepas tu aku call ayah. aku bgtw ayah.. ayah terus ngamuk kat aku. aku tahu aku ni hanya menyusahkan mereka. aku tahu tu. tapi ape kan daya aku. aku bukan nk bende ni hilang...dlm dunia ni..Allah je yg paling sempurna. kesilapan semestinya dtg dri aku. so..aku akui ini salah aku sbb cuai dan x jage brg tu  elok2. aku bebetul dh mnyusahkan umi and ayah. 

ntah apelah lepas nie...aku bebetul buntu. aku ingt nk bagi je lesen n ic aku kat umi ..biar dye je yg jage..so aku xdelah kuar umah agi...huhuhuhuhuhu....lepas nie proses membekukan ic n lesen...akan berlaku...

kepercayaan ayah paling penting dlm hidup aku. aku rase kalo ayah xde..aku x taulah aku nk percaya pade sape agi lepas nie. aku rase dh x sanggup nk hadap orang lain kalo ayah xde. selama ni..sume nye pade ayah. ayah yg manje kan aku, ayah yg marahkan aku, ayah yg motivasikan aku, ayah buat semuanya untuk aku. tapi aku? hanye menyusahkan dye je..hilang tulah..hilang nie lah...huhuhuhuhu..apelah nk jadi dgn aku nie.

*ayah, angah nk ayah tahu.bukan angah x jage barang2 ayah selama ni...angah jage dgn elok n klo boleyh angh buat mcm harta angah sendiri... tapi bende ni hilang bukan kehendak angah.. angah pun tak tahu mcm mane boleyh hilang...maafkan angah ayah...huhuhuhu....angah x bermaksud nk susahkan ayah.. angah tahu angah dh bnyk nyusahkan ayah,... selama ni pun ayah yg bnyk buat mcm2 untuk angah....huhuhuhu..maafkan angah ayah..lepas nie..ayah tariklah balik sume lesen angah.. angah rase angah x perlukan agi...dengan lesen tu, angah asyik menyusahkan ayah je...angah ni mmg x berguna langsung..belum g study lagi..angah dh susahkan ayah...buat ayah susah hati n buang mase ayah.. angah x kan buat bende2 tu sume....mekasih sbb bawak angah g balai polis buat report.. ayah nk marah kan angah sampai pagi pun angah sanggup asalkan ayah jgn lah bencikan angh..huhuhuhu..angah syg ayah....angah x tau nk percaya sape kalo ayah x de...angah harap coretan ni buat ayah lega dgn diri angah...angah xde maksud nk susahkan ayah,,, angah bebetul x maksudnkan nye..ayah jgn benci angah ea.. angah tahu angah dh menyusahkan ayah 2 kali...harap sgt ayah maafkan angah....lepas ni angah janji angah dgr ckp ayah n buat ape je yg ayah suwo...ayah jgn marahkan angah agi ea.. angah x boleyh kalo hadap air mata je dgn ayah..huhuhuhuhuu....maafkan angah ea ayah...*....

harap sume yg bace faham perasaan aku..huhuhuhuhu.....sedeyhnye.....

No comments:

Post a Comment